|
 |
» Nuevo Fiat Uno Fire
autor:
junior
Modyfikacja artykułu: 2005-12-12 17:38:35, odsłon: 19830
Zainteresował mnie fiat uno produkowany obecnie w brazylii, ponieważ władam językiem hiszpańskim odwiedziłem stronę argentyńskiego dealera FIAT i przetłumaczyłem zamieszczone tam notki i dane:
Oto jak dealer reklamuje swoje auto :]
Wśród wielu zalet, które spowodowały że Fiat Uno utrzymuje swoją siłę, można wyróżnić jego dużą przestronność, niskie koszty utrzymania, niezawodność, oraz ekonomiczność, zrówno jesli chodzi o koszty zakupu, utrzymania, oraz spalania. Sukces rynkowy spowodował rozwój modelu. Nowy Fiat Uno Fire to Uno po modernizacji, które teraz występuje ze zmienionym designem zewnętrznym i wewnętrznym, oraz niezawodnym ekologicznym silnikiem Fire o pojemności 1242 cm3 i ośmiu zaworach. Wyżej wymienione modyfikacje poprawiły relację kosztów do wartości auta. Nowy Fiat Uno został wprowadzony aby przypieczętować jego rynkowy sukces. Centrum stylistyczne Fiata wprowadziło zmiany w karoserii które powiększają wrażenie dojżałości, nowoczesności oraz wielkości auta. Nowy Fiat Uno posiada nowy przód, zupełnie zrestylizowany ze zmianami designu pokrywy silnika, błotników, zderzaka, reflektorów oraz atrapy chłodnicy. Tył nowego Fiata Uno został zmodyfikowany zgodnie z nową linią przodu. W oczy rzuca się nowa gładka tylna klapa, która wymusiła umiejscowienie tablicy rejestracyjnej na zderzaku. Na środku umiejscowiono nowy okrągły znaczek Fiata, zgodnie z nowym stylem marki. Nowy design kołpaków, nowoczesny i agresywny, współgra z całością i dopełnia zmiany stylistyczne auta.
 | Uno1 |
|
 | Uno2 |
|
A teraz dane techniczne:
Motor Pojemność 1242 cm3 4 cylindry w rzędzie Umiejscowiony poprzecznie Stopień sprężania 9,8 +/- 0,2:1 Moc maksymalna 68,0:5250 kW/RPM Maksymalny moment obrotowy 11,3:2250 Kgm/RPM Régimen Ralentí 850 +/- 50 RPM 2 zawory na cylinder Jeden wałek rozrządu w głowicy
Zasilanie
Magneti Marelli, Elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa
Skrzynia biegów
Pięciobiegowa manulana przełożenia 1 - 4,273 2 - 2,238 3 - 1,444 4 - 1,029 5 - 0,872 Głowne - 3,909
Napęd Przełożenie dyferencjału 3,714
Układ hamulcowy Przód tarcze 240mm Tył bębny 185 mm
Zawiesznie
Przód Niezalezne kolumny Mc Pherson wachacze poprzeczne, stabilizator
Tył Niezależne wachacze wleczone
Układ kierowniczy
Mechaniczny, średnica zawracania 10m
Koła
Felgi stalowe 4,5 x 13" opony 165/70 R13
Masa własna
3d 831 kg 5d 851 kg
Wymiary Długość 3693 mm Szerokość 1548 mm Wysokość 1445 mm Rozstaw osi 2362 mm
Pojemność zbiornika paliwa 50 l
Osiągi
Prędkość maksymalna 158 km/h Przyspiesznie od 0 do 100 km/h 13,2 sekundy
 | Uno3 |
|
 | Uno4 |
|
|
Autor:
QuikSilver
| Data: 2006-04-29 19:31:16 |
czy to Uno jest chore ma taki dziwny przod :D:D:D jak dla mnie to z przodu troksze przypomina Pande , moim zdaniem najlepiej wygląda Uno MKII :) |
Autor:
junior
| Data: 2006-03-29 12:03:06 |
Moim zdnaiem tył jest nienajgorszy... ale ten przód to makabra zwłaszcza z lakierowanym zderzakiem... ten czarny jeszcze jakoś obleci... Co do wersji europejskiej to raczej bym się nie spodziewał... dla nas jest punto... |
Autor:
wolffik
| Data: 2006-03-18 11:39:33 |
jakos mi sie nie podoba ten przód - wyglada torche jak jakas stara łada |
Autor:
mafinn
| Data: 2006-01-28 10:15:33 |
jak dla mnie to jest paskudne |
Autor:
Pepej
| Data: 2005-12-15 01:54:19 |
Ciekaw jestem kiedy zobaczymy kolejna odsłonę europejskiego fiata uno, no i jak bedzie wygladał, bo jesli tak jak brazylijski to ja dziekuje :D
Tył Novo Uno Fire mozna uznac za całkiem udany , zgrabny i trendy, natomiast to co zrobili z przedną linią nadwozia jest nie do przyjęcia, może z czasem sie opatrzy, ale odnosze takie wrażenie że przód uno został potraktowany po macoszemu.
pozdo pepej |
|
Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. |
|
|
|