Nowy użytkownik    Logowanie 
» Opisy wyprowadzeń zegarów Uno i Sieny
autor: majkiel Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2017-05-23 11:01:33, odsłon: 4149


Artykuł pochodzi z nieistniejącej już strony Fiat Uno Team

Schemat wyprowadzeń zegarów MK1 Diesel
Kliknij żeby powiększyć
MK1 Diesel


Schemat wyprowadzeń zegarów MK1 1.3T
Kliknij żeby powiększyć
MK1 Turbo


Schemat wyprowadzeń zegarów MK1 Digital
Kliknij żeby powiększyć
MK1 1.3T i 1.5SX


Porównanie wyprowadzeń w wyżej przedstawionych schematach
Kliknij żeby powiększyć
Porównanie wyprowadzeń zegarów


Numeracja styków w zegarach
Kliknij żeby powiększyć
Numeracja styków
Kliknij żeby powiększyć
Numeracja styków


Schemat wyprowadzeń zegarów MK2
Kliknij żeby powiększyć
MK2


Schemat wyprowadzeń zegarów MK2 1.4TD
Kliknij żeby powiększyć
MK2 1.4TD


Porównanie wyprowadzeń w wyżej przedstawionych schematach
Kliknij żeby powiększyć
Porównanie wyprowadzeń zegarów


Numeracja styków w zegarach
Kliknij żeby powiększyć
Numeracja styków
Kliknij żeby powiększyć
Numeracja styków


Schemat wyprowadzeń zegarów z fiata Sieny/Palio HL
Kliknij żeby powiększyć
Siena-Palio


Opis wyprowadzeń zegarów w Siena/Palio
Kliknij żeby powiększyć
Opis wyprowadzeń


Ponieważ są różnice pomiędzy występującymi w zegarach kontrolkami, należy użyć innych/zastępczych.
Kliknij żeby powiększyć
Dostępne kontrolki


Konieczna może byc rónież modernizacja obrotomierza - odpowiedni manulal znajduje się w dziale "Zrób to sam".


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer