Nowy użytkownik    Logowanie 
» Słów klika o JFK
autor: jfk1982 Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2011-04-25 22:53:23, odsłon: 4898


Witam wszystkich.

Mam na imie Michał.
Moja przygoda z Uno była bardzo krótka, jednak ludzie jakich poznalem dzięki UKP sprawili, że nawet teraz, gdy mam inny samochód czuję się związany z klubem i czynnie uczestniczę w klubowym życiu.

Moim pierwszym samochodem był poczciwy Fiat 126p czyli Maluch.
Jeździłem nim 4 lata i bardzo miło go wspominam, nigdy mnie nie zawiódł na drodze, a przejechal ze mną dosyc dużo kilometrów.

Kliknij żeby powiększyć
Mój Maluszek



Mój Uniak był z 1994 roku, koloru granatowego w podstawowej wersji z silnikiem 1,0 Fire. Jednak bardzo szybko musiałem się go pozbyć.

Niestety nie mam zdjęć tegoż autka.

Teraz jeżdżę Golfem II z silnikiem 1.3 na gaźniku.

Kliknij żeby powiększyć
Mój Golfik


a tutaj obklejony złośnikiem i lepką z nickiem

Kliknij żeby powiększyć
złośnik na golfie
Kliknij żeby powiększyć
Lepka












Zaliczyłem juz OZU w Miedznej

Kliknij żeby powiększyć
Mój golfik na zręcznościówce


a potem w Cesarce

Kliknij żeby powiększyć
pierwszy z prawej to ja


Mam nadzieję, że moja przygoda z UKP bedzie toczyła się tak dobrze jak do tej pory.



Pozdrawiam wszystkich Unomaniaków.

---------------------------------------------------------

Przyszedł czas na zmiany.
W czerwcu 2010 roku znów stałem się szczęśliwym posiadaczem Fiata Uno z nieczęsto spotykanym silnikiem 1,5 :).

Kliknij żeby powiększyć
Fiat Uno 75 S i.e.
Kliknij żeby powiększyć
Silnik 1,5












Jako, że samochód ma już swoje lata (prod. 1990) to pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było jak najlepsze w miarę możliwości zabezpieczenie antykorozyjne. W tym celu uniak został niemal całkowicie pozbawiony wnętrza, przy okazji wszystkie wykładziny i fotele zostały wyprane, a blacha podłogi po oczyszczeniu ze starego wygłuszenia została zakonserwowana i wygłuszona na nowo.

Kliknij żeby powiększyć
Usuwanie wygłuszenia
Kliknij żeby powiększyć
Czyszczenie cd....














Kliknij żeby powiększyć
Nowe wygłuszenie i zabezpiecznie antykorozyjne.
Kliknij żeby powiększyć
wygłuszanie cd...













Nastepnie autko trafiło na warsztat gdzie przeszło remont hamulców, gdyz praktycznie ich nie było. Uniak dostał też nową uszczelke pod pokrywe zaworów, filtry, paski i wszelkie płyny.


Jako, że standardowo dawali do uniaków jakieś takie male kółka postanowiłem założyć coś większego i na pokładzie zawitały 15 calowe felgi z Tipo z oponkami 195/50/15.


Kliknij żeby powiększyć
Jedno kółko....
Kliknij żeby powiększyć
i drugie kółko.












Autko dostało też kilka fajnych gadżetów m.in. kierownicę od turbo i licznik od SX`a.


Kliknij żeby powiększyć
Licznik
Kliknij żeby powiększyć
kierownica













Żeby nie być anonimowym na ulicach autko zostało także odpowiednio oznakowane.

Kliknij żeby powiększyć
lepka klubowa
Kliknij żeby powiększyć
nick












Ponieważ standardowe zawieszenie jest dosyć miękkie i wysokie uniak został doposażony w sprężyny obniżające Apex 35/35. Teraz autko prezentuje się dużo lepiej.

Kliknij żeby powiększyć
standardowe zawieszenie
Kliknij żeby powiększyć
zawieszenie obniżone












Dopiero zaczynam zmiany w swoim uniaku, ale mam nadzieje, ze jak tylko czas i finanse pozwolą będzie ich coraz więcej, o czym niezwłocznie poinformuję. :)

-----------------------------------

UnoGolf Klub Polska


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3316 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer