|
|
» Słów klika o JFK
autor:
jfk1982
Modyfikacja artykułu: 2011-04-25 22:53:23, odsłon: 7188
Witam wszystkich.
Mam na imie Michał. Moja przygoda z Uno była bardzo krótka, jednak ludzie jakich poznalem dzięki UKP sprawili, że nawet teraz, gdy mam inny samochód czuję się związany z klubem i czynnie uczestniczę w klubowym życiu.
Moim pierwszym samochodem był poczciwy Fiat 126p czyli Maluch. Jeździłem nim 4 lata i bardzo miło go wspominam, nigdy mnie nie zawiódł na drodze, a przejechal ze mną dosyc dużo kilometrów.
| Mój Maluszek |
|
Mój Uniak był z 1994 roku, koloru granatowego w podstawowej wersji z silnikiem 1,0 Fire. Jednak bardzo szybko musiałem się go pozbyć.
Niestety nie mam zdjęć tegoż autka.
Teraz jeżdżę Golfem II z silnikiem 1.3 na gaźniku.
| Mój Golfik |
|
a tutaj obklejony złośnikiem i lepką z nickiem
| złośnik na golfie |
|
| Lepka |
|
Zaliczyłem juz OZU w Miedznej
| Mój golfik na zręcznościówce |
|
a potem w Cesarce
| pierwszy z prawej to ja |
|
Mam nadzieję, że moja przygoda z UKP bedzie toczyła się tak dobrze jak do tej pory.
Pozdrawiam wszystkich Unomaniaków.
---------------------------------------------------------
Przyszedł czas na zmiany. W czerwcu 2010 roku znów stałem się szczęśliwym posiadaczem Fiata Uno z nieczęsto spotykanym silnikiem 1,5 :).
| Fiat Uno 75 S i.e. |
| | Silnik 1,5 |
|
Jako, że samochód ma już swoje lata (prod. 1990) to pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było jak najlepsze w miarę możliwości zabezpieczenie antykorozyjne. W tym celu uniak został niemal całkowicie pozbawiony wnętrza, przy okazji wszystkie wykładziny i fotele zostały wyprane, a blacha podłogi po oczyszczeniu ze starego wygłuszenia została zakonserwowana i wygłuszona na nowo.
| Usuwanie wygłuszenia |
|
| Czyszczenie cd.... |
|
| Nowe wygłuszenie i zabezpiecznie antykorozyjne. |
|
| wygłuszanie cd... |
|
Nastepnie autko trafiło na warsztat gdzie przeszło remont hamulców, gdyz praktycznie ich nie było. Uniak dostał też nową uszczelke pod pokrywe zaworów, filtry, paski i wszelkie płyny.
Jako, że standardowo dawali do uniaków jakieś takie male kółka postanowiłem założyć coś większego i na pokładzie zawitały 15 calowe felgi z Tipo z oponkami 195/50/15.
| Jedno kółko.... |
|
| i drugie kółko. |
|
Autko dostało też kilka fajnych gadżetów m.in. kierownicę od turbo i licznik od SX`a.
| Licznik |
|
| kierownica |
|
Żeby nie być anonimowym na ulicach autko zostało także odpowiednio oznakowane.
| lepka klubowa |
|
| nick |
|
Ponieważ standardowe zawieszenie jest dosyć miękkie i wysokie uniak został doposażony w sprężyny obniżające Apex 35/35. Teraz autko prezentuje się dużo lepiej.
| standardowe zawieszenie |
|
| zawieszenie obniżone |
|
Dopiero zaczynam zmiany w swoim uniaku, ale mam nadzieje, ze jak tylko czas i finanse pozwolą będzie ich coraz więcej, o czym niezwłocznie poinformuję. :)
-----------------------------------
UnoGolf Klub Polska
|
|
|
|