Nowy u¿ytkownik    Logowanie 
» Dwa s³owa o mnie i moim aucie...
autor: Klaudek Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artyku³u: 2020-05-24 12:59:55, ods³on: 35538


No wiêc...
Jestem Piotr i moja przygoda z Fiatem Uno zacze³a sie 26 Czerwca 1997r...
przez rok cieszy³em siê nowiutkim Fiacikiem prosto z salonu... po roku znudzi³ mi siê nieco i postanowi³em go lekko zmienic...
Jak juz mia³ przyciemniane szyby i zakupi³em alufelgi to wypatrzy³ mnie honza ;), zagada³ i wci±gn±³ na forum supermedia.pl (by³ to marzec 2001) bo taki adres kiedys mia³o nasze forum... obecnie autokacik.pl.
Pocz±tkowo nie mialem dostêpu do internetu wiec by³em taki z doskoku... nie przeszkadza³o to w tym aby wybraæ siê na pierwszy Ogólnopolski Zlot Uno ( I OZU Koronowo 17-18.08.2001r.)
to tyle z Historii...

Auto spisywa³o siê wrêcz idealnie, przejecha³em nim 165000km i nie zawiód³ mnie ani razu, jedyna rzecz to taka ¿e alternator siê zepsu³ po 6600km, wina by³a w z³ym z³o¿eniu alternatora a nie jak to w 90% przypadkach bywa, ¿e uszkodzenie jest powodowane przez zalanie, ochlapanie, wjechanie w ka³u¿e...
Po tym incydencie wymieni³em alternator na nowy mocniejszy od uno wersja z klim±, mocniejszy bo 65A.


  • W 2001r auto wygl±da³o tak...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    stan 2001r
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    stan 2001r widok z innej strony

    lecz stwierdzi³em ¿e to nie jest to czego oczekiwa³em i postanowi³em zmieniæ moje auto jeszcze w inny sposób....
    a wiêc...

  • Zmieni³em zderzaki na malowane do po³owy, by³y ca³e lakierowane ale nie podoba³o mi siê.
    W katalogu fiata znalaz³em model który mia³ malowane zderzaki do po³owy, takie malowanie ma sens poniewa¿ ma³e dotkniecie nie powoduje zadrapania i odpryskiwania lakieru, który to lakier jest tyko w miejscu gdzie nic nie zagra¿a w normalnym codziennym u¿ytkowaniu...a jednocze¶nie auto prezentuje siê du¿o lepiej.
  • Dosz³y nak³adki na nadkola z ty³u i na progi, przednie nak³adki na nadkola tez mia³em lecz nie zd±¿y³em zamontowaæ...

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Nakladka1
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Nakladka2


  • Halogeny w zderzak oryginalne.
    By³a to pierwsza rzecz któr± zamontowa³em jako dodatkow±, wygl±d auta zmieni³ sie na lepsze.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Halogen


  • Przerobiona atrapa.
    Atrape przerobi³em w³asnorêcznie, u¿y³em do tego pi³ki (brzeszczota), opakowania od p³yty CD, szpachli i papieru sciernego...i efekt mamy taki jak na foto...

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    atrapa
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Atrapka i Halogenki....


  • Spoiler z trzecim ¶wiat³em stopu.
    Auto nie posiada³o trzeciego swiat³a stopu, jako ¿e zaczyna byæ wymagane trzecie ¶wiat³o stopu to postanowi³em zainstalowaæ je wraz ze spoilerem...
    Spoiler z tworzywa sztucznego dostêpny na gie³dach samochodowych jak i w sklepach...spoiler mocowany na klej do szyb.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Spoiler1
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    spoiler2


  • Bia³e kierunkowskazy.
    Zmieni³em te¿ kierunkowskazy z pomarañczowych na bia³e z pomarañczow± ¿arówk±.
    Zmiana ta polepszy³a wizualny wyglad auta.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Kierunek1
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    kierunek2


  • I Aluminiowe Felgi 6x14, nazwy modelu nie pamiêtam, oponki ‘Gislaved’ (od³am Continentala) 175/60/14

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Opona1...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Opona 2...


    Zmiany s± tylko takie poniewa¿ stara³em siê zachowaæ jak najwiêcej Klasycznego stylu.
    W ¶rodku te¿ by³y lekkie zmiany:
  • Kompletnie nowa tapicerka wszystkich siedzeñ i boczki drzwi, boczki dodatkowo pogrubione zosta³y 2cm g±bk± w celu zmiêkczenia, poprawy wizualnej i dotykowej, materia³ obiciowy jest to materia³ Mercedesa, tapicer restaurowa³ i zosta³o, zaproponowa³ mi i siê zgodzi³em na taki, tapicerka siedzenia jest wykonana z dwóch rodzajów materia³u, wzorzysty to ten mercedesa a g³adki to materia³ stosowany w obiciu foteli sportowych.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodeczek...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Tylna kanapa....


  • Usuniêta zosta³a wycieraczka szyby tylnej, jako¶ nie brakowa³o mi jej, szyba musia³a zostaæ wymieniona na tak± bez dziur na wycieraczkê i spryskiwacz oraz musia³em sprowadziæ z W³och tyln± pó³kê bez wyciêcia na silnik wycieraczki.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Brak wycieraczki...


  • Zmieni³em kierownice, w modelach od 2000r zaczêto wstawiaæ kierownice du¿o ³adniejsz± ni¿ w modelach do 2000r, w celu poprawy przyjemno¶ci trzymania, kierownica ta zosta³a obszyta skór±...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    poprzedni model kierownicy
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Kiera...


  • Szyby by³y przyciemnione co w letnie upa³y powodowa³o ¿e samochód siê mniej nagrzewa³ w ¶rodku, brak klimatyzacji niestety i trzeba jako¶ sobie radziæ.

  • Ca³y samochód zosta³ wyklejony od ¶rodka matami bitumicznymi w celu wyciszenia i przystosowania do monta¿u sprzêtu Car Audio, maty takie likwiduj± blaszany d¼wiêk który mo¿na us³yszeæ czasem przy zamykaniu drzwi lub wystarczy pukn±æ w dach.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    W trakcie wyklejania 1
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    W trakcie wyklejania 2
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Drzwi wyklejone mat±, ciche drzwi...


  • Zainstalowa³em Szyber Dach szklany uchylno wysuwany, dach taki jest rzecz± niezbêdna przy niewydolnej wentylacji jak± spotykamy w samochodzie marki Fiat model Uno.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Szyberdach w ¦rodku...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Szyberdaszek...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Szyberdach uchylony...


  • Zmieni³em seryjne zegary na zegary od wersji 1.4 Turbo dziêki czemu mia³em dodatkowo, obrotomierz, wska¼nik temperatury oleju i wska¼nik ci¶nienia oleju, uruchomienie wska¼ników kosztowa³o trochê zachodu, kombinowania i kupê pieniêdzy ale warto by³o.
    Dziêki tym dodatkowym wska¼nikom mia³em pogl±d na to co dzieje siê w silniku...

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Zegary


  • Elektryczne szyby z przodu, mia³y byæ wszystkie ale tylnych nie otwieram wiêc stwierdzi³em ¿e nie musze tam woziæ silników z których nie bêdê korzysta³.
    Robi±c przednie szyby elektryczne zrobilem wi±zke na 4szyby i przyciski mia³em cztery w tym dwa zapasowe w wersji obecnej

  • Zaadoptowa³em te¿ ¶ciemniacz do regulacji jasno¶ci pod¶wietlenia, zosta³ zaadoptowany z BMW serii 3

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦ciemniacz...


  • Panele w przednich drzwiach na g³o¶niki 16.5cm (rêczna robota)
    Panele wykonane z p³yty MDF, skrêcone i wyszlifowane tak aby uzyskaæ wymy¶lony przezemnie kszta³t.
    Wszystko by³o wykonane zgodnie ze sztuk± CAR AUDIO.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Panel i Tweeter...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Panel2

  • Wysokie tony w miejscu sterowania lusterkiem (rêczna robota)
    Fiat Uno jest kompletnie nie przystosowany do monta¿u sprzêtu Car Audio, miejsca fabryczne pozwalaj± na zamontowanie sprzêtu marnej jako¶ci...postanowi³em zrezygnowaæ z regulacji lusterek (jestem jedynym kierowc± tego auta i regulacja dla mnie jest zbedna poniewa¿ jak raz na rok przestawie lusterka to jest to dobry wynik, hehehehehe) i w miejscu tym umie¶ciæ g³o¶niki wysokotonowe.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Tweeter...


  • Skrzynka zamkniêta z ¿ywicy w baga¿niku na g³o¶nik 25cm. (skrzynka stacjonarna raczej nie wyjmowana) czyli razem 5g³o¶ników.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Skrzynka pusta...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Skrzynka wyt³umiona...

  • Kondensator 0.5F ma³a moc ma³y kondensator.

  • Radyjko Alpine CTA-1505R + zmieniarka Alpine CHA-S624 i dwa ma³e wzmacniacze, Alpine MRV-505F i MRV-305F, generalnie nic nadzwyczajnego.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Zabudowa...

  • Dodatkowo dwa wska¼niki do monitorowania pr±du, Amperomierz i Woltomierz oraz wska¼nik cyfrowy temperatury zew. z czujnikiem umieszczonym pod halogenem max. Blisko ziemi lecz dobrze os³oniêty przed wiatrem co powoduje realne i nie przek³amywane wskazania.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    amperomierz,voltomierz


  • Dodatkowa lampka w suficie zapo¿yczona od Fiata Albea, lampka jest 2w1 bo ma dodatkowo lampkê pilotkê dla pasa¿era, która to lampka nie przeszkadza kierowcy w je¼dzie i pasa¿er mo¿e sobie spokojnie czytaæ w czasie nocnej jazdy.

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Lampka


  • I jeszcze zmieni³em system spryskiwania przedniej szyby, nie maj±c tylnego spryskiwacza wykorzysta³em wolny silnik i z 3strumieni zrobi³em 2x3 strumienie.
    Jako ¿e operacja wymaga³a rozebrania ca³ego podszybia zamontowa³em przy okazji siatke, siatka ta powoduje ¿e w³±czajac teraz nawiew nie wpadaja mi drobne liscie i inne tym podobne ¶mieci...

  • Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Spryski natryski...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Siatka...


  • Tylne klosze od modelu 1.4Turbo
    S± dwa rodzaje takich lamp, mianowicie z czerwonymi lub bia³ymi paskami...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Klosz


  • Najnowsza zdobycz to rozpórka przedniego zawieszenia...
    Wpad³em na pomys³ aby wzmocniæ auto z przodu, bardzo d³ugo nie mog³em nigdzie znale¼æ rozpórki do uno z silnikiem 1.4 :(
    Pewnego dnia uda³o siê :)
    Znalaz³em, zamówi³em, przypasowa³em w sklepie, zakupi³em :)
    Wyda³em 300z³ na markowy produkt firmy OMP i ucieszony pojecha³em do domu pracowaæ nad montazem....
    Gdy przysz³o co do czego okaza³o siê jednak ¿e rozpórka kompletnie nie nadaje siê do monta¿u, powodem by³o.... po lewej stronie (patrzac na silnik) jest uchwyt trzymaj±cy filtr paliwa który to kompletnie przeszkadza³, po prawej jest modu³ i bezpieczniki, cewka... ma³o tego, blachy w które wchodzi poduszka amortyzatora maj± rant, rant ten kompletnie przeszkadza w doleganiu rozpórki do nadwozia i wszystko by siê przesuwa³o po sobie wzglêdem siebie.... kompletna pora¿ka... ma³o tego, jak by ju¿ kto¶ na si³e chcia³ montowaæ co na 100% by³o nie mo¿liwe, ale jak by kto¶ jakim¶ cudem ju¿ ulokowa³ rozpórke na miejscu, okaza³o by sie ze brakuje gwintu, ¶ruby za krótkie....
    No ale ¿e ja zawsze mam g³owe pe³n± pomys³ów :), wiêc wpad³em na pomys³ zrobiæ tê rozpórke lekko wed³ug mojego planu :)
    Na poczatek opracowa³em blache która bêdzie trzyma³a element metalowy na którym mieszcz± siê bezpieczniki, cewka...
    Dokupi³em drug± bleche na której znajduje siê modu³ zap³onowy...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    elementy przed zespoleniem...


    Znajomy ¶lusarz przyszed³ z pomoc± i po³±czy³ to wszystko w jedn± ca³o¶æ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    elementy po³aczone...


    Zosta³o pomalowaæ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    pomalowane


    Dziêki tej ma³ej przeróbce, zintegrowa³em ze sob± na sta³e trzy elementy z ka¿dej strony i wszystko mo¿na by³o przymocowaæ jak nale¿y, rozpórka teraz dolega bezpo¶rednio do nadwozia tak jak zaplanowa³em...
    To co zrobi³em wydaje mi siê optymalnym wyj¶ciem z sytuacji...
    Pracy by³o troche ale efekt jest znakomity....
    Kompletnie inaczej siê auto zachowuje w zakrêtach.... zakrêty mo¿na pokonywaæ 10-30km szybciej ni¿ do tej pory i auto nigdzie nie ucieka, jest stabilne i jedzie wyra¼nie wyznaczonym przez kierowce torem...precyzyjnie reaguje na ruch kierownic±... przy je¼dzie po ³uku nie ucieka ....
    Druga pozytywna rzecz to, zupe³nie inna jazda po nierówno¶ciach, zupe³nie inaczej odczuwalne s± do³ki... zawieszenie pracuje, teraz czuæ ¿e pracuje jak nalezy...
    Moim zdaniem ka¿de uno powinno byc wyposa¿one w tak± rozpórke seryjnie...
    Tego siê nie da opisaæ i wyt³umaczyæ, zrozumieæ mo¿e tylko ten kto nie mia³ i je¼dzi³ unem bez rozpórki, zamontowa³ i poje¼dzi³ chwile...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    rozpórka zamontowana
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    rozpórka zamontowana2


    Ca³y samochód ju¿ rozebra³em i z³o¿y³em w³asnorêcznie po swojemu, mo¿na powiedzieæ ¿e jest z³o¿ony rêcznie tak jak sk³ada siê bardzo drogie auta.

    Silnika nie rusza³em, tak jak wspomina³em od 165000km nie robi problemów wiec nie chcê go psuæ na si³ê, jest to 1.4 70KM czyli silnik nie wysilony który ma d³ug± ¿ywotno¶æ, moc jak±¶ tam posiada w miarê przyspiesza i wystarcza³o mi to, w szczególno¶ci ¿e mamy teraz sezon na fotoradary i inne taki tam, wiêc szybka jazda kosztuje.

    Pali tyle ile musi znaczy w normie a LPG nie posiadam...

    Mia³em jeszcze plany na ró¿ne bajery np. nagrzewnice sterowan± elektrozaworem z elektroniczn± regulacja temperatury tj. taka niby klima ale bez mo¿liwo¶ci ch³odzenia, znaczy klima na zimê i jeszcze takie tam drobne duperele.

    Te plany jednak nie zosta³y zrealizowane, postanowi³em zmieniæ samochód....
    w dniu 31.05.2005r mój Fiat Uno zmieni³ w³a¶ciciela....
    sprzeda³em go i juz nie mam Uniaka...


    mój nowy samochód to: Lancia Kappa S.W 2.0 20V
    zamiarowa³em zakupiæ Coupe ale jest ich tak ma³o ¿e nie sposób wybraæ co¶ dobrego....
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Kombi z lewej strony...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Kombi z prawej strony...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Kombi z ty³u...



    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodeczek...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodek inne ujêcie...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Tylna kanapka...


    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Przedzia³ baga¿owy... bardzo pakowny i pojemny...


    ... po przejechaniu 10000km Lanci± z silnikiem 2.0 20V stwierdzam, ¿e nie warto kupowaæ modelu z najmniejszym proponowanym przez producenta silnikiem...
    ... po piêciu miesiacach jazdy moge powiedzieæ ¿e to nie jedzie, brak mocy mnie mêczy i dlatego postanowi³em zmieniæ dwu litrowe kombi na trzy litrowego sedana ...
    ... poszukiwania rozpoczête ...


    ... w dniu 22.11.2005r sprzeda³em moj± Lancie :( , teraz pozosta³o mi czekaæ i szukaæ nowej ;)...


    ... jest :) znalaz³em :), po d³ugich poszukiwaniach znalaz³em, jest to samochód kolekcjonerski - wyprodukowano 3600 egzemplarzy wersji Lancia K Coupe.
    a oto kilka fot...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Coupe z lewej strony...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Coupe z prawej strony...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Coupe z ty³u...



    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodeczek...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodek inne ujêcie...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Tylna kanapka...


    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Silniczek...2.0T 205KM :)))
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Zimowa alufelga...na lato s± inne :)))












    Lanci± Kappa Coupe 2.0T je¼dzi³em rok, po roku eksploatacji stwierdzi³em ¿e Lancie Kappa Coupe mo¿na posiadaæ jako jeden z wielu w gara¿u, jako jedyny samochód jest zbyt ma³o praktyczny...nie mo¿na pojechaæ na zakupy swobodnie gdy¿ ma jedne wielkie drzwi które otwieraj± siê bardzo szeroko aby wygodnie wsiadac i wysiadaæ... na parkingach jest to nie do zrobienia...miejsca w±skie a ludzie parkuj± jak buraki na polu...
    Ogólnie autko super, bardzo wygodne fotele, komfort cisza i moc...
    Spalanie... nie interesowa³o mnie to nigdy... wiem ¿e raz dosz³o do 30L/100km, kolega sie bawi³ w liczenie... i jeszcze raz kiedy zbadali¶my, po mie¶cie nie da³o rady zej¶æ poni¿ej 14L/100km... no ale có¿...205Koni musi cos je¶æ :)

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Coupe Zegary
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Dodatkowe wska¼niczki...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Fotele znanej firmy...


    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...nie by³ bym sob± jak bym czego¶ nie zmodernizowa³...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...




    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...poprostu piêkna...


    Kappe Coupe sprzeda³em 05.10.2006r :(...

    na chwile musia³em zacisnaæ pasa aby zrobiæ generalny remont w domu.... i dnia 02.11.2006r naby³em wspania³y miejski samochód Seat Ibiza 1.4 z Klimatyzacj± ca³e 60KM wspomaganie i elektryczne szyby...

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Z przodu :)
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Z Boku...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Z ty³u...


    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ¦rodeczek...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Zegarki...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    Potêga mocy...


    Naprawde super samochodzik... przez rok nic sie nie dzia³o i nie sta³o...zero problemu, ¿adnych faluj±cych obrotów, bardzo dobre i szybkie ogrzewanie...
    4.7 w trasie z klim±... zero rdzy, mo¿e dlatego ¿e to by³ 12.2002r salonowy krajowy... a nie szrot sprowadzany spawany z trzech innych co le¿a³y one w rzece te trzy... :))
    Seata odda³em w nowe dobre rêce 23.10.2007 :( naprawde bardzo go polubi³em...no ale trzeba i¶c do przodu ...

    narazie to by by³o na tyle :)


    18.10.2007r kupi³em Opla Omege 2.5 DTI Automat :)
    sze¶æ garnków w automacie... podobnie jak seat rok 2002, skóra, klima x2, xenony, navi felga 17` 235/45/17 i takie tam duperele... kolejny etap zaliczony, sedan, diesel, automat...

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...

    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...
    Kliknij ¿eby powiêkszyæ
    ...





    .....................................................................


  • Autor: Klaudek  Zobacz profil  Kontakt Data: 2005-12-12 18:52:09
    Nastêpne jak nic musi byæ 3.0 V6 w automacie.... musze zaliczyc sze¶æ garnków ... uda³o sie zdobyæ Coupe-tke to chwile ¶migne... boje sie ze ta chwila teraz troche d³ugo mo¿e sie ci±gn±æ ;)

    Autor: EGON  Zobacz profil  Kontakt Data: 2005-12-12 10:01:34
    Teraz to widze piêkne autko Coupe :-) , ale co bedzie teraz nastêpne mam nadzieje ¿e z mercem ci przejdzie , bo jak mo¿na z w³oskiej piêknej lini prze¶æ na topornego mercedesa

    Autor: Klaudek  Zobacz profil  Kontakt Data: 2005-09-27 21:26:47
    Coupe se innym razem kupie ;) teraz po¶migam lekszo cienszaruuffffkom ;]

    Autor: EGON  Zobacz profil  Kontakt Data: 2005-07-14 17:41:12
    Chcia³ se ch³opak polepszyæ komfort i se kupi³ kapiszona Klaudek gdzie to porównywac do Coupe to tak jak by malucha do duzego fiata :D

    Redakcja www.fiatuno.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ komentarzy.
      Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
    Wszystkie prawa zastrze¿one (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
    Zabrania siê kopiowania materia³ów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
    Design i wykonanie - Messer