Nowy użytkownik    Logowanie 
» Parę słów o mnie i o aucie...
autor: Sim86 Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2011-05-24 00:41:11, odsłon: 3566


Witam

Mam na imię Sławek i jestem z Dębieńska. Moje autko to oczywiście Fiat Uno 899ccm, 2002r. końcówka produkcji, w mojej rodzinie jest od 2006 roku a w moim
posiadaniu od zeszłego. Auto to było totalną podstawą bez kompletu plastików, radia i innych udogodnień, ale posiadało owiewki na szybach przednich:):).
To co już jest zrobione to podświetlenie bagażnika, klapa schowka, zegarek czyli udogodnienia luksusowe :).
Jeżeli chodzi o audio to radyjko mam Blaupunkt-a jak narazie kaseta ale w planach jest już CD,głośniki przód 13cm a z tyłu 16cm w półce.
Elementy upiększające moje autko to alumki 13" SPEEDLINE z seicento sporting oraz nierdzewna nakładka na rurkę.
Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia w trasie !!

Kliknij żeby powiększyć
Moje autko
Kliknij żeby powiększyć
Podświetlanie bagażnika
Kliknij żeby powiększyć
Moja kobieta i jej 45S :)




Nadeszła wiosna i nareszcie idzie się pochwalić alumkami :)
Kliknij żeby powiększyć
Na aluskach :)
Kliknij żeby powiększyć
Teraz ładniejszy jest :D



13.04.09
Odwożąc babcie zrobiłem mały rekonesans po Gliwicach z aparatem i mojemu Unoczkowi też się dostało ;), oto tego efekt:
Kliknij żeby powiększyć
Inna perspektywa

Kliknij żeby powiększyć
Pod Polibudą


21.04.09
Nareszcie bębny nie straszą swoim wyglądem;) , pomalowałem je na niebieski kolor a następne były zaciski z przodu :)
Kliknij żeby powiększyć
W czasie pracy:)
Kliknij żeby powiększyć
Efekt końcowy ;D
Kliknij żeby powiększyć
Tył


4.05.09
Gdy wróciłem z pracy na stole leżała biała koperta, odwróciłem ją i na mojej twarzy zagościł uśmiech. Nareszcie otrzymałem korespondencje od tvardego z lepkami:). Od dzisiejszego dnia stałem się pełnowartościowym członkiem Uno Klubu :). Oczywiście wziąłem się w ten sam dzień do lepienia, w czym bardzo pomógł mi Gregu. Nie obyło się również bez asysty seniora, czyli dziadka, który podsumował to słowami:"pikne to mosz" :D.
Kliknij żeby powiększyć
Ostatni raz widok gołego tyłu
Kliknij żeby powiększyć
Dokładne obliczenia by wszystko pasiło :)Gregu
Kliknij żeby powiększyć
I doklejanie
Kliknij żeby powiększyć
Ja w roli głównej ;)
Kliknij żeby powiększyć
Gregu i senior :)


I oto moment na który od dawna czekałem
Kliknij żeby powiększyć
Tył
Kliknij żeby powiększyć
Boczek
Kliknij żeby powiększyć
Z prawej
Kliknij żeby powiększyć
Nick


20.11.2009
W tym dniu mój Uniak otrzymał drążek stabilizatora :D robota niebyła skomplikowana ale oczywiście nie obyło się bez szlifierki itp 3,5h roboty spokojnej roboty, mnóstwo „Pań z pod latarni”;) i 2 piwa:]
Odczucia...aż tak twardo nie jest, myślałem że będzie inaczej :D ale w zakręty pewniej wchodzi, nie skacze na dziurach i nierównościach

Kliknij żeby powiększyć
To ja :)


Końcówka 2009
Uniak dostał nowe amorki do przodu, wybór padł na gazowe KYB Excel-G.
Kupiłem też GT Cupline -35mm i poczekają do wiosny na założenie:D. Do autka też trafiło wymarzone radyjko i nareszcie można komfortowo słuchać muzyki.
Plany na 2010:
- założyć sprężyny
- halogeny i zderzak
- wymiana przewodów hamulcowych
i może coś jeszcze uda się zrobić ale o tym w trakcie ;)

2010

Autko dostało nowe oponki na tył Fulda Eco Control 165/70/13

02.05.10
W autku zostały zamontowane białe kierunkowskazy przednie jak i licznik z obrotomierzem od SX-a. Stan licznika ustawiłem według licznika seryjnego, bo po co zmieniać i kopać.

Wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe z przodu tak jak było w planach.
W międzyczasie na osłonę słoneczną od strony pasażera trafiło lusterko :), coby Panie miały gdzie podziwiać swoje wdzięki ;). Wywaliłem także starą, zardzewiałą antenę "bat" a na jego miejsce trafiła antenka z Punto mk1.

05.06.10
Sprężynki nareszcie trafiły do auta po klubowym tech-spocie u Fenixa(relacja na forum). Auto zaczęło przewidywalnie jeździć, kierownica reaguje na każdy ruch tak jakby dead zone zmalał.


09.06.10
Na licznik zagościły same jedynki :D 111 111km ;)

17.08.10
Odszedł od Nas zielony Unolot Ani z powodów wszechobecnej rdzy jak i pozbycia się uszczelki pod głowicą w silniku...
Jego miejsce zastąpił czerwony, równiej 45S i także 94r odkupiony od kuzyna.
Mój zyskał lotkę tylnej klapy jak i nowy tłumik końcowy z zielonego.

26.08.10
W tym czasie licznik pokazał 114152 km
Zakupiłem i zamontowałem nowe amorki do tyły. Wybór padł na KYB Excel-G gdyż z przodu bardzo dobrze się spisują więc i na tył takie trafiły.
Kliknij żeby powiększyć
Przed założeniem
Kliknij żeby powiększyć
Po założeniu


10.09.10
Ożywiłem wskaźnik temperatury płynu chłodniczego przez wymianę czujnika z seryjnego na czujnik z CC 900. Nareszcie widać jaką temperaturę ma silnik :)
Zakupiłem również nowe klocki do przodu i zamontuję je lada dzień

25.10.10
Zmiana układu hamulcowego na wydajniejszy. Wybór padł na tarcze wentylowane 240mm z zaciskami Palio Weekend które zostały wymontowane, kompletnie zregenerowane i zamontowane w aucie.
Tarcze Optimal bs-5170 palio weekend 96/01r.
Klocki Lpr 05P652 Bravo/Brava 1,4 12V
Autofren Repair kit ATE
Tłoczki hamulcowe tma-02
Odpowieczniki

Kliknij żeby powiększyć
240 mm


Koszt całości to 328zł.
Przy okazji został wymieniony płyn hamulcowy na nowy.
Przy stanie licznika 116147 km.

Stare wysłużone felgi stalowe zostały wymienione na aluminiowe 3-uj ramienne FSO co daje komplet Alu na zimę :)
Opony bez zmian Globgum CW-780 155/70 R13



29.10.2010
Od jakiegoś czasu miałem zamontowane halogeny Neoline w zderzaku i jeździłem z niepodłączonymi...
Dzięki pomocy Majkiela zostały One podłączone i świecą. Kosmetyką zajmę się na wiosnę lun w jakiś zimowy wieczór, jak narazie najważniejsze żeby świeciły na przegląd w lutym :)

Kliknij żeby powiększyć
Z halogenkami


16-20.05.11
Akcja konserwacja i reperowanie podwozia. Zostały wspawane wstawki tam gdzie blacha się utleniła ;).
Miejsce spawów zostało zabezpieczone podkładem a później cała podłogo została poddana konserwacji. Zewnątrz również zrobiłem konserwację(podłoga+nadkola).
Zaciski z 240-stek pomalowałem pod kolor bębnów które były odświeżone przy zmianie z zimówek na letnie opony.
Wymieniłem wkręty ozdobnych plastików na nowe a każdą śrubkę w czasie składania auta przesmarowałem smarem co nie będzie problemu przy ponownym odkręcaniu
Stan licznika 122461
Kliknij żeby powiększyć
1
Kliknij żeby powiększyć
2
Kliknij żeby powiększyć
3


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3308 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer