Nowy użytkownik    Logowanie 
» Historia Uniaczka
autor: Mateo Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2009-12-23 18:30:56, odsłon: 2587


Witam wszystkich
Na imię mi Mateusz. Kierowcą jestem od 24.04.2009, po ciężkich bojach w WORD... Od początku mojej "zakółkowej" kariery (odkąd mam prawo jazdy; wcześniej zdarzało się jeździć pojazdami typu Ursus c-328, jakiś Star, wózek widłowy itd. ;]) mam niewątpliwy zaszczyt powozić Fiatem Uno 1.0 i.e.S FIRE z roku 1999, wyprodukowanym w Polsce.

Historia Fiacika w mojej rodzinie rozpoczyna się w dniu 7.10.1999 kiedy to ojciec mój zakupił rzeczony model auta prosto z salonu za niebotyczną kwotę. Wcześniej był "maluszek" i Polonez Caro, tak więc Uno wydawało mi się szczytem techniki. Autko nigdy nie sprawiało większych problemów.

Kilka rzeczy zostało wymienionych (ale to z konieczności i za kadencji taty) m.in.:
  • tłumik (seria na serię)
  • przednia lampa i kierunkowskaz (przygoda z drutem kolczastym)
  • tylna lampa i tylny zderzak (stłuczka)
  • znowu tylny zderzak (cofka w płot)
  • przerdzewiały bak

Najpoważniejszą awarią na przestrzeni 10 lat było "zakleszczenie" tylnych hamulców.

Z udogodnień w aucie zamontowano centralny zamek z alarmem oraz radioodtwarzacz CD/MP3.
Chciałbym zmienić trochę wygląd samochodu ale jako biedny uczeń niestety nie mam funduszy. Priorytetem jest oczywiście walka z rudą, która zbyt śmiało sobie poczyna (na szczęście w tym roku kończę szkołę i przy odrobinie szczęścia do następnej zimy się z tym uporam).
Kilka fotek:

Kliknij żeby powiększyć
Uno z przodka
Kliknij żeby powiększyć
Uno z tyłka
Kliknij żeby powiększyć
I znowu z przodka


Postaram się relacjonować jakiekolwiek modyfikacje bolidu. Tymczasem do zobaczenia/przeczytania(??) na forum:)


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3299 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer