Nowy użytkownik    Logowanie 
» Złomek vel Czerwona strzała vel CzerwoneUKP
autor: caliber2001 Zobacz profil Kontakt  Modyfikacja artykułu: 2010-11-09 12:25:07, odsłon: 6584


Auto trafiło w moje ręce pod koniec października 2009. roku. Jest to stockowe Uno 45S z roku 1993, silniczek 1.0 45KM, z instalacją podtlenku gazotu. Autko czerwone (189F - rosso sporting), edycja v2.Super.

Wyposażenie fabryczne:
- przyciemnione wszystkie szyby oprócz przedniej
- zegarek w konsoli środkowej
- popielniczka + zapalniczka
- srebrne paski po bokach

Auto od samego początku lubiło mi sprawiać niespodzianki, wymagało już kilka napraw i wymiany części, zrobione zostało:
- wymiana parownika od gazu
- wymiana przegubów na `patykach` skrzyni biegów
- zrobiona kompleksowo tylna hamownia
- wspawany nowy fragment podłogi pod fotelem kierowcy, dołożono wzmocnienie pod pasażerem

Z rzeczy niezbędnych tyle, z przyjemnostek i tematów takich mniej koniecznych zrobione:
- białe kierunki w błotnikach od Cinquecento
-praktycznie całe auto przypolerowane pastą TEMPO
- zakupiona długa konsola środkowa (czeka na założenie od listopada)
- wlepiony włoski złośnik po lewo od tablicy :]

Modyfikacje, które póki co są tylko w głowie:
- oklejenie środkowych słupków czarną folią matową
- wstawienie podłokietnika
- przełożenie konsoli (jak wyżej wymieniono)
- wyspawanie drzwi
- założenie jakiejś końcówki na wydech
- zrobienie czerwonych pasków w zderzakach (takich jak w turbo mkII)

Niestety w czasie użytkowania auto zaliczyło jedną stłuczkę wymagającą interwencji blacharza - wyklepany prawy błotnik, wymiana zderzaka przedniego, nowy cały zespół oświetlenia prawego.

Teraz czas na kilka fotek:

Kliknij żeby powiększyć
Zima zima zima
















Kliknij żeby powiększyć
Było sobie bum
















Kliknij żeby powiększyć
Białe kierunki



















Kliknij żeby powiększyć
Łaciata pszczółka
















Kliknij żeby powiększyć
I po spolerowaniu
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie
















Kliknij żeby powiększyć
Zdjęcie




W dniu 2010-05-20 auto otrzymało owiewki szyb przednich, dobrze się komponują z przyciemnionymi szybkami no i w końcu niezależnie od deszczu można szybkę uchylić, owiewki originali HekoTeam used, foto wkrótce.


Kliknij żeby powiększyć
Owiewki



W dniu 2010-06-01 auto otrzymało kierownicę od Uno Turbo MkII (dzięki
Echuu), oraz pokrowce (czarne boki, czerwony środek). Co do kierownicy, całkiem inaczej leży w dłoniach, subiektywne odczucie mam takie, że jakoś lżej się kręci. Na początku były problemy z działaniem klaksonu, ale udało się wygrać.


Kliknij żeby powiększyć
Kierownica Uno Turbo MkII








Kliknij żeby powiększyć
Pokrowce



W końcu 2010-06-07 długa konsola od oxy`ego doczekała się zamontowania, kobitki latały co chwilę - zdjęcie starej zajęło pół godziny, założenie nowej skromne 2,5. Ale już zamontowana i jestem baŁdzo zadowolony.


Kliknij żeby powiększyć
Długa konsola








2010-06-21 założyłem tylną lampę wymalowaną sprayem chrom, na klosze trafiła biała folia na wgrzewki od kierunku i wstecznego.

Kliknij żeby powiększyć
Klosze Turbo look ;)








W końcu 2010-06-23 dostałem wlepki klubowe od Tvardego, już na aucie - foty poniżej:

Kliknij żeby powiększyć
Oblepiony






Kliknij żeby powiększyć
Oblepiony








2010-08-26 wyleciałem do UK, z Uno żadnych zmian w najbliższym czasie nie będzie.


  Na skróty - mapa serwisuKlubowiczów: 3309 
Wszystkie prawa zastrzeżone (c) 2004-2012 Uno Klub Polska.
Zabrania się kopiowania materiałów z tej strony bez pisemnej zgody Redakcji fiatuno.pl.
Design i wykonanie - Messer